Передвиборча агітація у Романові. Фото

Перед місцевими виборами у Романові з’явилося багато зовнішньої реклами. Банерів та білбордів радикально більше, ніж на всіх попередніх виборах.
Варто зазначити, що за умовами агітації на кожній зовнішній рекламі мають бути розміщені вихідні дані про замовника реклами. На жаль, нам не на всіх банерах вдалося розгледіти їх. Наприклад банери з символікою, яку використовує партія Пропозиція, немає жодних даних, власне як і не вказана сама назва партії. На білборді на перехресті вулиць Шевченка та Графа Ілінського з обох боків реклама партії Слуги Народу, проте вихідні дані вказані лише на одному зображені, хоча за правилами мають бути на обох.
Цьогоріч активна передвиборча гонка триває й в Інтернеті. У соціальних мережах з’явилися офіційні сторінки партій та кандидатів, які раніше ніколи не користувалися Всесвітньою мережею. Кандидати платять фейсбуку за поширення їхньої реклами
Партійні осередки з Романівщини також зареєстрували свої офіційні сторінки та презентують на них своїх кандидатів.
Кандидати також користуються сервісом Google Ads . Більшість сайтів в Інтернеті будь-якої тематики надає свої рекламні площі для Google Ads, а той в свою чергу пропопонує ці майданчики рекламодавцям. Політики ж активно використовують цей сервіс. Адже таким чином ви бачите їхню рекламу, навіть якщо не цікавитесь політикою, а обираєте товари в інтернет-магазині, шукаєте рецепти, тощо.
Зовнішня реклама в Романові
Реклама у мережі Facebook
Реклама у сервісі Google Ads