Романівська РДА задовольнила 47% звернень, на решту – надала грунтовні пояснення
Романівська РДА оприлюднила дані про підсумки роботи із зверненнями громадян у Романівській районній державній адміністрації за 2016 рік. Статистичні дані надала Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Валентина Кулибаба.
Протягом 2016 року до райдержадміністрації надійшло і було опрацьовано 657 звернень.
З 657 звернень, що надійшли до райдержадміністрації: 58 звернень колективні, з їх врахуванням до райдержадміністрації звернулось 3086 громадян.
Усі звернення зареєстровано, розглянуто та оброблено за відповідною програмою. В даних зверненнях порушено 664 питання.
За категорією заявників, які вказали свій соціальний статус, найбільше звернень, за звітний період, надійшло від: працюючих громадян 45,3 % , пенсіонерів – 36,7 %. Відповідно до запровадженого Класифікатора – 87,52 % надійшло заяв, 12,48% – скарг або 82 шт.
Із загальної кількості найбільше звернень надійшло від громадян Романівської – 175, Миропільської – 86 селищних рад, сільських рад: Печанівської – 35, Булдичівської -32.
54 звернення надійшло від громадян, що проживають за межами району.
Найменше звернень надійшло від громадян Великокозарської-3 та Ясногородської – 4 сільських рад. Жодного звернення не надійшло від громадян Садківської сільської ради.
З аналізу звернень, що надійшли на адресу районної державної адміністрації на першому місці перебувають звернення з питань соціального захисту населення – 266 або 40,5 % .
З 266 звернень даного питання 158 – з надання матеріальної допомоги . За результатами розгляду жителям району з районного бюджету, надано грошову допомогу в сумі 54 тис. 827 грн.
Найбільше звернень такого плану надійшло від 47 громадян Романівської та 9 Миропільської селищних рад, 8 – від жителів Карвинівської та 10 – Врублівської сільських рад.
Також піднімались питання виплати державних соціальних виплат, субсидій – 136, отримання та перерахунок пенсій, реабілітації та соціального захисту населення.
Друге місце у рейтингу займають звернення з питань земельних відносин та аграрної політики: надійшло 158 звернення або 24,1% від загальної кількості . Серед них, 141 зверненя з питання оформлення права власності на землю.
Третє місце, 52 звернення або 7,91% займають звернення, що відносяться до категорії «Сім’я, діти, молодь».
Загалом, за звітний період задоволено 46,9 % звернень, на решту звернень громадяни отримали ґрунтовні роз’яснення.